dinsdag 26 januari 2016

Familiefilmpjes

Deze avond nog even gekeken naar enkele van de familiefilmpjes die Hendrik heeft gedigitaliseerd. Onder andere over ons verblijf in Roosendael in de jaren 90, elk weekend van de examenperiode, om het lawaai van de Sinksenfoor te ontvluchten.

De kwaliteit is slecht (Hendrik heeft die filmpjes trouwens gerangschikt in een map "rommel") maar de herinneringen zijn mooi. Het was heel krap op die hooizolder die we huurden maar we genoten volop van het hele domein dat we toen nog volledig tot onze beschikking hadden.

Ik "verschoot" (ja, ik weet dat het moet zijn "ik schrok" maar eigenlijk "schrok" ik helemaal niet) van de tijd die ik toen besteedde aan het overhoren van de kinderen. Wat was ik toch energiek in vergelijking met nu!

Ach, ik was natuurlijk nog relatief jong toen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten