zondag 21 februari 2016

Hendrik op bezoek

Het was even stil op deze blog maar niet hier in huis: we hadden van vrijdag tot deze avond Hendrik op bezoek. Film, muziek en lange conversaties, vrijdag een wandeling en een verwarmd terras in Hasselt en vandaag, ondanks de hevige wind, een wandeling van Hendrieken naar Borgloon en terug, met onderweg een bezoekje aan de kunsttentoonstelling in de Graethemkapel. Gisteren heeft het de hele dag geregend: geen wandeling.

Vader en zoon (eigen foto)


Foto's Roger
Tussendoor lekker gekookt (vrijdag - omdat de tijd te kort was - wortels en erwtjes met varkenshaasje, gisteren gevulde paprika's en deze avond koeskoes), gezorgd voor de was en... gespeeld (onder andere Axiebal),

Ook een mailtje van Roger Beeckman gekregen dit weekend: een zus van zijn vrouw Lily is pas overleden. We zullen jammer genoeg niet naar de uitvaart kunnen gaan: Roger (de "mijne" dus), moet immers af en toe op dokterscontrole!

Ook enkele mailtjes gekregen van de dochter van Emmy Swerts. Ik wist dat Emmy gehospitaliseerd was, maar niet dat ze na haar ontslag uit het ziekenhuis naar een RVT zou verhuizen. Haar dochter zei me dat Emmy het zou appreciëren als ik haar opbelde. Wat ik dan ook deed... maar Emmy begreep me niet en leek me niet te herkennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten