woensdag 3 februari 2016

Triestige dag... of toch niet?

Ons schaap Pamfiel doet het nog steeds niet goed: hij wil vooral zijn vroegere korrels eten (die Roger hem nog geeft bovenop zijn luzerne) maar hij dronk wel relatief veel vandaag en dat vond ik positief.

Toen we voor de eerste keer naar buiten gingen vandaag, merkten we dat onze goudenregen volledig was omgewaaid deze nacht. Ik heb nog niet gebeld naar mijn moeder Nany. Durf het haar eigenlijk niet te vertellen, want zij schonk ons de (toen nog heel kleine) boom voor mijn 55 jaar, zeggende: 'Zo vergeten jullie mij nooit, ook als ik uit deze wereld zal verdwenen zijn!'.

Voor de rest was het echt een luie dag: boodschappen, de wasmachine een paar keer laten draaien en heel veel gelezen.

En... deze avond nog naar een aflevering gekeken van "Matroesjka's" en naar "In de gloria".

Voor de rest, de hele dag regen, wind en kou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten