vrijdag 25 maart 2016

Lectuur

Hoewel ik vandaag ettelijke uren heb besteed aan wassen, opruimen (samen met Roger onder andere de laatst verworven romans gesorteerd en op de planken gelegd), en nog tal van min of meer onaangename huishoudelijke taakjes heb ik toch ook wat tijd gevonden voor lectuur.

En dan vooral over de gebeurtenissen van vorige dinsdag. In dit stukje vond ik perfect weergegeven de indruk die Roger en ik vorige dinsdag kregen voor we de radio uitzetten (en dan hebben wij zelfs niet naar tv gekeken!).

Roger stuurde me deze analyse door, waar ik echt niet optimistisch van werd. Ten slotte las ik ook deze commentaar van Afshir Ellian.

Heel wat anders dus dan wat we allemaal op de radio te horen kregen (tv hebben we weer niet gekeken).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten