maandag 28 maart 2016

Paasfeest


Matthias, Elena, Zeger en Hendrik spelen in de tuin (eigen foto's)

Roger, onze twee zonen en onze dochter discussiëren (eigen foto)



Foto's Roger
Ondanks de vele regenbuien werd het gisteren een heel gezellig Paasfeest bij onze dochter en schoonzoon. Eindelijk alle kinderen en kleinkinderen nog eens bij elkaar gekregen, druk met Elena en Matthias gespeeld tussen de regenbuien door (ik wel niet zoveel als Hendrik en Zeger), Eva een beetje verwend, veel gepraat, lekker gegeten en gedronken en vooral genoten van elkaars gezelschap.

Elena had de tafel helpen dekken en had voor ieder van ons een tekening gemaakt (eigen foto)
Ik heb van Zeger een boek in leen gekregen waaruit ik hoop ideeën te kunnen halen om samen met Elena en Matthias te maken.

Foto Roger
Toen we rond middernacht thuiskwamen, bleek Hendrik (die met ons was meegereden) een smartwatch als cadeau voor mij bij te hebben!

Vandaag was een rustige dag. Ondanks de felle wind, een wandelingetje in Borgloon, een wasmachine laten draaien, een telefoontje met Nany, gekookt en straks is het de bedoeling dat Roger, Hendrik en ik samen naar een film kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten