zondag 17 april 2016

Lectuur

Deze avond eindelijk nog wat tijd gekregen om te lezen (nee, het is niet zo dat ik niet "mag" lezen als Hendrik hier is - hijzelf leest hier trouwens ook vrij veel - maar het is wel zo dat ik er gewoon geen tijd voor vond dit weekend, en dat, als ik toch even een boek opensloeg, ik vrij snel meer zin kreeg om te luisteren naar "mijn" twee erudiete mannen die ondertussen verder aan het discussiëren of aan het praten waren over politiek, boeken of muziek).

En nog eens nee, ik heb deze avond geen boek opengeslagen, wel een link gevolgd die Roger mij had aanbevolen omdat hij weet dat ik heel graag de Koran wil lezen maar dat het mij niet lukt.
Ik las dus dit. Auteur lijkt veel meer moeite gedaan te hebben dan ik om de Koran te lezen/bestuderen (misschien had hij gewoon meer vrije tijd omdat hij een man is  :-) denk hier een smiley bij) en ik begrijp uit zijn uitleg dat ik er niet ver naast zat toen ik dacht dat "gematigde moslims" volgens "het boek" geen goede moslims zijn. :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten