vrijdag 27 mei 2016

Een dag zonder auto...

... is echt niet vanzelfsprekend in ons dorp!

Hoewel, toen we nog in Antwerpen woonden, zag ik niet op tegen een half uur wandelen om naar een bepaalde locatie te gaan. Hier lijkt ons 50 minuten wandelen naar en terug van de apotheker (waar we dus vandaag moesten zijn) tijdsverlies. Van waar die andere perceptie?

Buiten dat klein uurtje wandelen, kreeg ik tijd genoeg om eindelijk het boek van Emmy uit te lezen. Prachtig boek! In gedachten zie ik haar daarboven glunderen omwille van het werk van haar kinderen die haar postume boek uitgaven!

Nog gemaild en gechat, en deze avond eindelijk de auto gaan terughalen (met de bus naar Hasselt dus, en van de bushalte een kwartier gestapt naar de garage: Roger heeft voldoende beweging gekregen vandaag).

Alleen waren we vrij laat thuis waar ik nog een hele boel werk had (misschien heb ik toch wel te lang zitten lezen op deze autoloze dag?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten