maandag 11 juli 2016

Over onder andere de belastingaangifte

We "mochten" dus vandaag naar de belastingdienst in Tongeren. Gelukkig kregen we het goede idee eerst die belastingdienst op te bellen, om te horen te krijgen dat het niet kunnen ondertekenen van de aangifte heel vaak gebeurde en dat ze het zelf in orde zouden brengen, dat we dus niet hoefden af te komen.

Heel veel tijd uitgespaard dus, waardoor ik, zoals eerst gepland, enkele keren de wasmachine kon laten draaien, we boodschappen konden doen, ik verder kon opruimen en een hele poos met Hendrik aan telefoon hangen en Roger kon werken aan een boek dat hij aan het inbinden is voor onze vrienden uit La Roche.

Boek inbinden (foto Roger)
Daarenboven hadden we nog tijd over voor een vrij korte maar mooie wandeling in de buurt van de kapel van Helshoven.







Foto's Roger
Uiteindelijk dronken we nog een Bink (voor mij) en een La Trappe (voor Roger) op het terras van de "Kluizenaar". We kregen er deze keer geen kaas bij, maar kersen. Onze eerste kersen dit jaar (nee, ik lieg: onlangs hebben we tijdens een wandeling over het pad hangende kersen kunnen plukken).

Na het avondeten, mijn uurtje lectuur op papier ("Leven met Anaïs" van Simenon) en nog een telefoontje, eindelijk de jongste mail van Bernadette beantwoord. Maar nog geen tijd gevonden om opnieuw te beginnen werken aan die te redigeren teksten voor de werkgroep WOI.

Ik weet dat Elie wil dat ik daarmee wacht tot mijn Word-instellingen zijn aangepast zodat ik in mijn Google Drive ook de afbeeldingen kan zien, maar ik vind zelf dat ik niet te lang moet treuzelen met dat werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten