woensdag 6 juli 2016

Redactievergadering WOI en ramptoerist spelen

Eindelijk vrij mooi weer vandaag! Deze ochtend een redactievergadering van de werkgroep WOI, om 9 uur. Heel vroeg voor mij! En het gevoel gehad weer op kantoor te zitten: vruchtbare vergadering maar ook gezellig gebabbel met de anderen, zijnde Elie, Mieke en Michel. Als ik in m'n eentje werk (aan vertalingen bijvoorbeeld) gaat alles veel sneller.

Na de middag maakten we een wandeling van het kasteel van Rullingen naar Berlingen.

Foto Roger
En voelden we ons ramptoeristen toen we overal nog meer ravage zagen, onlangs aangericht door die storm.





Foto's Roger


Na nog een biertje op het zonnige terras van De Kluizenaar reden we terug naar huis waar ik voor het avondeten zorgde. En na het eten begon ik aan mijn deel van het redactiewerk. Helaas, er liep iets mis met de opmaak zodat Elie moest langskomen en we zelfs even Hendrik moesten opbellen. We hebben de oplossing voor die verkeerde opmaak in mijn Google Drive niet gevonden en na een klein uurtje is Elie weer vertrokken om het bij hem thuis te proberen uit te zoeken.

Ik ga nu verder redigeren maar de verbeterde teksten voorlopig nog niet in de map "afgewerkte teksten" plaatsen zoals deze ochtend op de vergadering werd afgesproken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten