maandag 19 september 2016

Batsheers en duizeligheid

Goed gewerkt vandaag (waaraan vertel ik morgen als ik er de tijd voor vind) ondanks een aanval van positieduizeligheid (BPPD).

Af en toe heb ik daar immers last van (maar dit is de eerste keer dat ik lees dat zo'n aanval tot 4 weken kan duren: bij mij duurde het tot nog toe hoogstens een paar dagen en dat vind ik al meer dan akelig genoeg).
Eigenlijk heb ik de eerste lichte symptomen zaterdag al gevoeld maar deze ochtend bij het opstaan waren ze op hun hoogtepunt.
Na mijn uurtje lectuur op papier deze avond (onze dochter had "Inferno", dat ik dinsdag bij haar was vergeten, zaterdag meegebracht) ging het dan weer ineens veel beter met de duizeligheid.

Ondanks mijn duizelig hoofd maakten we vandaag een wandeling in Batsheers. Mooi vind ik dat dorpje met al zijn ezeltjes...

Foto Roger

... al zou ik twee keer nadenken alvorens daar een stuk grond te kopen: je zit er erg afgelegen.



Foto's Roger
Deze avond, voor het avondmaal, nog een enthousiast telefoontje van Nany gekregen. Ze gaat "verder feesten". Vandaag al vierde ze iets te vroeg de verjaardag van tante José mee en morgen gaat ze mosselen eten met Lily en Roger. Woensdag heeft ze weer een ander feestje voor de boeg en donderdag heeft ze ook iets te doen.

Ik ben echt blij voor haar, want menselijk contact, wat ze blijkbaar echt nodig heeft, zal ze niet missen de volgende dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten