maandag 12 september 2016

Evangelie volgens

Op de uitreiking van de Nestorprijs beloofde Frans Depeuter mij een exemplaar op te sturen van zijn"Evangelie volgens".
Dat boek is vandaag aangekomen.

Gelukkig deden we vandaag geen boodschappen noch maakten we een wandeling (het was veel te warm en Roger moest een traphekje fabriceren voor onze dochter), zodat, dacht ik, ik veel tijd zou krijgen om te lezen. Akkoord, ik moest eigenlijk ook schoonmaken, maar dat heb ik niet gedaan (veel te warm).

Ik wilde "Inferno" uitlezen (tijdens het weekend was er niet veel tijd voor lectuur) om daarna te beginnen aan "Evangelie volgens". Een korte vertaalopdracht verplichtte me echter mijn lectuur te onderbreken. Daarna was het tijd om te koken.

Na het avondeten en een uurtje verder lezen in "Inferno" moest ik dringend enkele mails beantwoorden, vond ik op Google Drive nieuwe na te lezen teksten voor de werkgroep WOI en overliep ik even de kranten online.
Resultaat: ik moet nog 200 bladzijden lezen in "Inferno" voor ik aan "Evangelie volgens" kan beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten