maandag 3 oktober 2016

Een hotel in Bayonne

We zijn vandaag terug naar Frankrijk gereden en hebben een hotel genomen in Bayonne. De stad hebben we heel even bezocht maar eigenlijk was het al te laat: bijna geen leven meer op straat. En weinig restaurantjes. Dan maar in het hotel komen eten. Lekker en niet te duur.

Maar ik wilde het vooral hebben over het feit dat dit hotel het eerste is waar de verlichting op de kamer niet te schaars is. Er staat echter, net zoals in de vorige hotels, slechts één stoel. Gelukkig kan Roger online via zijn smartphone en dan op het bed zitten lezen, zodat ik de enige stoel kan inpalmen (ik ga online via deze kleine oude en trage laptop).

Voor de eerste keer sinds lang vond ik het een beetje fris in mijn T-shirt deze avond op straat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten