vrijdag 25 november 2016

Handigheid

Het was vandaag koud of nee, niet echt koud maar er stond een hoogst onaangename Noord-Oostenwind. Met een muts op je hoofd en een sjaal voor je mond zou wandelen te doen zijn maar Roger heeft geen muts. Dus besloten we er een te gaan kopen bij Action.

Daar kwamen we onze buurvrouw tegen. 'Wel, wel, hier moeten wij elkaar dus ontmoeten, wij die zo dicht bij elkaar wonen,' lachte ze. En ze vertelde dat ze in die winkel gerief kwam kopen voor haar vele hobby's.
Ik wist dat ze breidde en haakte maar blijkbaar doet ze nog veel meer en zit ze constant vol creatieve ideeën die ze ook tot een goed einde brengt. Ze gaf me heel veel uitleg over haar creaties en ik werd zowaar jaloers!:-)
Was ik zelf toch maar wat handiger! Ook al heb soms een goed idee, het uitvoeren ervan is een ander paar mouwen voor iemand die zoals ik twee linkerhanden heeft!:-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten