maandag 14 november 2016

Waarom God Allah niet is

Roger had al goed gewerkt deze avond (ik ben heel blij dat ik hem ooit voorstelde die verhaaltjes te schrijven, onder andere omdat hij, veel meer dan ik, die alleen nalees op taalfouten, meteen opmerkt als er iets ontbreekt in een of ander dossier over een soldaat). Hij heeft trouwens al verschillende keren contact opgenomen met Elie over dat soort problemen!

Nadat ik enkele van zijn teksten had nagelezen (dat gaat heel snel omdat ik praktisch niets moet verbeteren), besloot ik zelf wat te lezen en viel ik terug op een website die Roger mij onlangs had leren kennen. En daar op "Van God los".

Nogmaals, ik verplicht niemand mijn linken te volgen, noch te lezen wat ik voorstel als lectuur. Maar als je toch leest, probeer te lezen tot het einde!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten