woensdag 7 december 2016

Is onze "familiezieke" hervallen?

Het was vandaag een doodgewone dag: boodschappen (uitgebreid en dus uren rondgelopen, zodat ik het beschouwde als voldoende dagelijkse beweging voor Roger), koken, opruimen, bellen met Nany. En Sinterklaas helpen (Elena had onder andere een Playmobil prinselijke koets met paard, prinses en prins gevraagd en die vergde veel tijd om in elkaar gestoken te worden; en ik hoop dat Roger - die voor het vorige zorgde: zulke werkjes zijn echt niet aan mij besteed - morgen die kraan voor Matthias ook opgesteld krijgt, en de sinterklaasstaf afkrijgt).

Terwijl ik na ons avondmaal een paar mails beantwoordde, kreeg ik een bericht van een van onze neven. Dat me echt verontrustte: het gaat blijkbaar weer slecht met onze "familiezieke"! 😒

Ik kan hier niet veel meer vertellen natuurlijk. Maar wel dat ik die persoon heel graag zie en me dus echt zorgen maak!

1 opmerking:

  1. Familiezieke is al lang terug naar huis: deze keer wisten de dokters immers meteen welk medicijn zou helpen!

    BeantwoordenVerwijderen