zondag 1 januari 2017

Dagboeken en blog

Roger hoest nog steeds en het is nog altijd even koud. Weer geen wandeling dus, maar wel een heel rustige dag.

Ik was gisteren mijn dagboeken uit de jaren 60 van vorige eeuw aan het overtikken en ineens bedacht ik dat ik eerst moet zorgen dat deze blog wordt geïntegreerd in mijn huidige dagboeken.
Het zit namelijk zo: ik blijf een dagboek bijhouden maar daarin verwijs ik sinds 2010 voor de kroniek vaak naar mijn blog.
'Ja, maar wat als jouw blog om de een of andere reden ooit verdwijnt?' opperde Hendrik onlangs.

Hij heeft gelijk. Dus heb ik vandaag uren besteed aan het integreren van blogposten in mijn dagboeken. Ik ben klaar voor de jaren 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 en 2016. Voor 2015 ben ik geraakt aan einde maart. De rest van het werk is voor morgen (als het een even rustige dag wordt).

Ik mag nu wel niet vergeten elke nieuwe post systematisch in mijn dagboek te kopiëren!

Veel werk allemaal... maar het overtikken van die papieren dagboeken duurt nog veel langer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten