dinsdag 14 februari 2017

Een licht lentegevoel en dan...

Veel werk vandaag (huishouden - oei mijn rug! - vertalen, teksten nalezen, een heel oude Limburgse monografie van de KVLS zoeken om op te sturen naar een heemkundige kring, mails beantwoorden, koken, eventjes chatten en tevergeefs enkele keren proberen Nany aan telefoon te krijgen)!

Toch vonden we tijd genoeg voor een vrij lange wandeling in Borgloon. De wind was gaan liggen, de zon scheen en het leek een heel klein beetje lente.

We waren dus in Borgloon en op een zeker moment niet zo ver van de Aldi. Waar ze al sinds enkele weken "beweegbare krukken" verkopen. Al van de eerste keer dat ik ze zag, wilde ik zoiets kopen voor Roger die naar mijn "goesting*" te veel tijd zittend aan zijn pc doorbrengt.
Vandaag besliste ik dat hij die kruk kreeg, als een soort laat verjaardagsgeschenk.😊
Naar het schijnt beweeg je op zulke kruk onbewust heel veel, en precies dat wil ik bereiken.

De lieve Roger vroeg me nog voor we één kruk in ons winkelwagentje plaatsten:'Kopen we er één of twee?'

Een enkele kruk vond ik genoeg (ook qua prijs!) en trouwens, ik zal wel verder zorgen dat ik geen uren aan een stuk zit.

Het is nu wel afwachten of Roger zijn vroegere bureaustoel niet zal missen (ik hoop van niet).

* Sorry, ik vind "goesting" zo veel mooier dan "zin"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten