zaterdag 22 april 2017

Poëtische bloesemwandeling van de KVLS

Vandaag genoten enkele leden van de KVLS van de resterende (lees: gespaard door de vorst) bloesems in Mettekoven. We waren maar met een twaalftal leden en dit jaar hadden wij zelf geen vrienden of familie uitgenodigd. 
Om te beginnen zouden we eerst mijn "Nononc" en (tante) Françoise op bezoek gehad hebben en zouden zij ons vergezeld hebben maar uiteindelijk werd dat bezoek uitgesteld. Wat me achteraf gezien goed uitkwam, want ik zou, met die drukke voorbije dagen, geen tijd gevonden hebben om ons huis weer een beetje in orde te krijgen tegen vandaag. Vrienden wilde ik om dezelfde reden niet uitnodigen. Daarbij kwam dat dit de eerste activiteit van de KVLS is waar Roger en ik dit jaar aan deelnemen, en dat ik dus een beetje meer contact wilde hebben met andere leden.

Boudewijn Knevels had voor ons de mooiste gespaarde bloesems uitgezocht en het werd, ondanks de relatieve kou, nog een heel mooie wandeling.












Foto's Roger

Eigen foto

Daarna werden we bij Boudewijn en Ilonka getrakteerd op een drankje en hapjes.


Eigen foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten