woensdag 17 mei 2017

Heel warm vandaag!

Het was heel warm vandaag (tot bijna 30°C) en ik drong dus echt niet aan op een wandeling. Temeer omdat Roger, terwijl ik de salon aan het schoonmaken was, voorstelde zelf te stofzuigen. Ik besloot dat hij daardoor en door onze boodschappen, in de Action en bij onze bierleverancier, voldoende beweging had gekregen. Roger voelt zich immers nog niet 100% (hij blijkt een serieuze verkoudheid te hebben).

Een vrij lange babbel gevoerd met Lieve (van de bierhandel) over het wel en wee van onze kinderen en weer moest ik vaststellen dat je als moeder ook na het loslaten bezorgd blijft!

En ik... kreeg, onder andere omdat Roger mij hielp bij dat schoonmaken, veel tijd voor lectuur. Ik ben "Vang me als ik val" van Nicci French aan het lezen. Heel spanend maar tegelijk begin ik weerkerende thema's te herkennen in de romans van dat duo, al is het maar het zo vaak douchen of baden.😄



Geen opmerkingen:

Een reactie posten