maandag 31 juli 2017

Een dagje met Eva

Het werd een leuke dag! Eva heeft heel goed gegeten, veel gespeeld en heel veel getekend. Ze vertelt me dan gelukkig wat ze tekent (ze zegt steeds meer woordjes) zodat ik "commentaar" kan geven.


Foto Roger

Eigen foto
 We hebben ook een poosje buiten gespeeld maar uiteindelijk verkoos ze de frisheid van binnenshuis.

Eigen foto
Uiteraard moest ik ook voorlezen, en het liefst telkens opnieuw over een aapje.

En... na haar vieruurtje, nadat ik haar pamper had uitgedaan, wilde ze geen nieuwe aandoen. Ze maakte me duidelijk dat ze een volgende keer op het potje zou gaan (dat werd een hele conversatie). Ik heb toegegeven en inderdaad, iets later zei ze 'pipi', haalden we het potje erbij en ging ze er fier op zitten. Het duurde enkele minuten maar uiteindelijk zei ze weer 'pipi' en ja hoor, ze had in het potje geplast. Fier dat ze was!

Eva staat paf van haar productie (foto Roger)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten