dinsdag 1 augustus 2017

Geheugenkaart

Roger had onlangs voor mijn gsm een geheugenkaart gekocht maar ik wist niet echt hoe ik die in mijn toestel moest krijgen (en, toegegeven, ik wist wel dat we deze avond onze kinderen zouden ontmoeten, en dat een van hen mij uit de nood zou helpen).

Dat deed Hendrik (bedankt, jongen!) en ik moest in mezelf lachen toen ik hem en Zeger daarover (en over mij) bezig hoorde. Zeger vroeg zich af of ik die kaart wel nodig had, dacht dat ik evengoed gesteld zou zijn geweest met een goedkopere gsm; Hendrik dacht dat ik zeker zulke kaart - en gsm - kon gebruiken... en zei tegen mij: 'En vanaf nu ga je veel meer filmpjes maken hé!'

Het is op dat gebied echt de omgekeerde wereld: ik moet raad vragen aan mijn kinderen! En zij spreken over en tegen mij zoals Roger en ik over en tegen hen spraken toen ze klein waren!😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten