donderdag 21 september 2017

Netwerkmoment

Elie had Roger en mij gevraagd deze avond als afgevaardigden van de werkgroep WO I naar het "Netwerkmoment Erfgoed Zuid-Limburg" in de stroopfabriek van Borgloon te gaan.

Dat hebben we gedaan, na een dag verder werken aan "ons" boek, en een wandeling van Borgloon naar Kuttekoven en terug.


Foto's Roger
Het werd een aangenaam weerzien in de stroopfabriek (met onder andere Ludo D., Jos V. en nog een paar andere leden van Heemkunde, Johnny C., Kim en Jelle, Rombout Nijssen) maar aan de presentatie van de verschillende erfgoedorganisaties heb ik niets gehad. Ze gebeurden tegelijkertijd op twee momenten, in verschillende hoeken van de zaal (je koos de presentatie die je wilde volgen) en ik zat telkens zo dat ik langs mijn beide oren twee verschillende sprekers hoorde. Ik hoor al niet te best maar nu  was het ronduit een ramp voor mij.

Daarna zijn we niet al te lang meer gebleven: ik wilde nog een laatste keer "ons" boek overlopen voor ik de proefdrukken terugstuurde naar Elie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten