donderdag 5 oktober 2017

Kort maar aangenaam bezoek aan Nany

Toen ik met Nany afsprak, wist ik nog niet dat Roger deze avond naar een bestuursvergadering van Heemkunde moest, waardoor ons bezoek nogal kort uitviel.

Om te beginnen was het zo druk op de E313 dat we er meer dan twee uur over deden van hier tot bij mijn moeder Nany in het Antwerpse.

Eigen foto
Rond 14:30 uur kwamen we aan. Buiten Nany, Nononc, (tante) Françoise en mijn zus Bie wachtten ook op ons drie boeken die mijn vriendin Denise mij cadeau geeft (ze had ze al eerder naar mijn moeder gebracht). Heel fel bedankt, Denise!

.

Na een babbeltje en een glas wijn trokken we, samen met (overbuurvrouw) tante José,  naar de vroegere Den Horst die nu, na renovatiewerken, Ciconia heet.

Daar nog iets gedronken, verder nieuwtjes uitgewisseld en ook een tafel gereserveerd voor een etentje met enkele Matadi-vrienden binnenkort.

Nany en Bie

Roger, tante José, Françoise, Nany en Nononc (eigen foto's)
Om 17 uur namen Roger en ik al afscheid van de anderen. Weer was het heel druk op de weg: we waren pas thuis om 18:50 uur.


Eigen foto's
Ik heb snel de rest van ons stoofvlees van gisteren opgewarmd, we aten en om 19:15 uur vertrok Roger naar de vergadering.

Ik maakte nog soep klaar (om desnoods deze avond laat te eten) en streek nog enkele hemden voor ik betalingen verrichtte, onze Matadi-vrienden een mail stuurde over onze afspraak in Ciconia en eindelijk neerplofte in de relax met een boek en een stukje bittere chocolade.

Iets voor 22 uur kwam Roger thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten