donderdag 15 februari 2018

Verkoudheid en zo

Roger hoest nog steeds! Af en toe maak ik me daar zorgen over (als het nu eens iets ergers was dan een verkoudheid?) maar dan besef ik weer dat, als een verkoudheid gemiddeld zeven dagen duurt (en oké amper gemiddeld één week als je medicijnen neemt😉), acht dagen nog normaal zijn.
Ik mag immers niet vergeten dat dit zijn tweede verkoudheid dit jaar is, die hij vlak na de eerste kreeg!

Ik vind het wel heel jammer dat we onder andere daardoor niet meer wandelen... want ik voel dat mijn gewrichten aan oefening toe zijn!

Ik weet het nu al: de dag dat we opnieuw aan het wandelen zullen gaan, zal ik Roger weer niet kunnen volgen. Zijn gewrichten zijn ook oud maar blijkbaar minder versleten dan mijn knieën en heupen. Ik zal dus weer achter hem aan moeten strompelen!

Oud worden!😒

Geen opmerkingen:

Een reactie posten