zaterdag 3 maart 2018

Aangename kennismaking

Vandaag waren we uitgenodigd bij de ouders van Debby. Toen we daar aankwamen, wachtten Hendrik en Debby er al op ons en werden we heel hartelijk verwelkomd door haar ouders,  twee broers en schoonzus.

Na de kennismaking en een poosje aangenaam converseren, kregen we een overheerlijke maaltijd aangeboden. Heel exotisch ook: sotosoep als voorgerecht (bijzonder lekker, ik denk dat ik dat ook eens ga klaarmaken -  maar ik ga dan wel de zonnebloemolie vervangen door koolzaadolie), een lekkere rijstschotel met groenten en kip (zonder kip voor Roger en Debby) en pikant sausje en gebakken bananen met een pittige pindasaus.

Het was bijna 23 uur toen Roger en ik afscheid namen en terug naar Haspengouw reden. Een heel gezellige avond was het!
We waren iets over middernacht thuis en, hoewel ik eerst zinnens was onmiddellijk naar bed te trekken, besloot ik nog één dag uit mijn vroegere dagboeken over te typen... en deze blog aan te vullen.

Ondertussen is de temperatuur eindelijk aan het stijgen...maar naar het schijnt kunnen we nu weer regen verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten