zondag 4 maart 2018

Wandeling en lectuur

Het werd maar een korte wandeling, op het kasteeldomein van Terbiest: het begon immers te regenen. Dan maar een biertje gaan drinken in dat kleine café waar we weer mijn vroegere cursist ontmoetten.

Voor de rest werd het eindelijk nog eens een heel rustige dag zonder verplichtingen. Veel gelezen en vooral in een van de boeken die Liliane en Paul ons vorige donderdag cadeau gaven: "Nooit alleen" van Loes den Hollander.

Zeggen dat ik die auteur helemaal niet kende!
Ik vond het heel goed geschreven... maar naar het einde toe was ik wat teleurgesteld omdat het me echt te onrealistisch leek. Toen ik aan het eigenlijke einde kwam, vond ik het weer heel goed. Als tenminste de "geschriften" van "Jacqueline" ooit zijn teruggevonden evenals de "brieven naar God" van Guusje (daar zegt het "open einde" niets over).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten