zondag 17 december 2017

Slecht nieuws na het dansen

Deze ochtend gingen we in het Leuvense kijken naar een dansdemonstratie (Elena volgt danslessen). Het was leuk (ik kreeg zin om mee te doen!) en ontspannend. Opvallend was dat er geen enkele jongen was bij de dansers, en Matthias, aan wie ik vroeg of hij geen zin had om ook zulke lessen te volgen, zei van nee. Dansen jongens minder graag?


Eigen foto's
We wilden net terug naar Limburg rijden toen Roger een oproep kreeg op zijn gsm: de oudere broer van "onze zieke" is op 14 december plotseling overleden!

Deze middag, ondanks de aanhoudende kou, eindelijk opnieuw gaan wandelen gedurende een klein uur. In Sint-Truiden. Ongewoon veel volk liep daar rond en toen we op de markt aankwamen, werd mijn vermoeden bevestigd: er was een kerstmarkt aan de gang. Ik vond Sint-Truiden al veel te druk vandaag, en in die kerstmarkt had ik helemaal geen zin. Wat mis ik de vroegere Kerstmissen!
Maar kom, Roger heeft opnieuw wat beweging gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten